Top
  >  Oh The Places You'll Go!   >  Το Ταξίδι Μας Στο Μεξικό

Χρυσές παραλίες, γαλαζοπράσινα νερά, φοίνικες παντού, μυστηριώδεις πυραμίδες, υπέροχο φαγητό και δροσιστικές, μεθυστικές μαργαρίτες από φρέσκα φρούτα… τον Χειμώνα; Ναι! Σε ένα ταξίδι-όνειρο που έγινε πραγματικότητα πέρσι!IMG_3298

Φύγαμε 28 Δεκέμβρη από μια Αθήνα χειμερινή, βροχερή. Την επόμενη μέρα, προσγειωθήκαμε στο θερμό Cancun, με margarita stands να μας υποδέχονται στο αεροδρόμιο, σε ένα ηλιόλουστο τοπίο μες στα φοινικόδεντρα. Ήταν 29 Δεκεμβρίου και ήμουν με ένα κοντομάνικο, το λεπτό τζην που φορούσα στο ταξίδι και δεν ξαναφόρεσα για 2 βδομάδες, και πέδιλα! Η ζέστη ήταν μια υπέροχη, πρωτόγνωρη εμπειρία μες στον Χειμώνα, μια εμπειρία που δεν αργήσαμε να συνηθίσουμε, ή μάλλον να καλομάθουμε 🙂

Είχαμε οργανώσει όλο το ταξίδι μόνοι μας, χωρίς ταξιδιωτικό πρακτορείο. Αλλά με τη βοήθεια του trip advisor και ταξιδιωτικών εμπειριών φίλων μας, καταφέραμε να μοιράσουμε τις μέρες μας ιδανικά στο Yucatan, ανάμεσα στις καυτές παραλίες, τα πολύχρωμα κοράλια, τις γεμάτες μυστικά πυραμίδες των Mayas και την παραδοσιακή ομορφιά του Μεξικού.IMG_1910

Φτάνοντας στο Cancun, πήραμε το λεωφορείο νότια για το φωτεινό, φασαριόζικο, μαγευτικό Playa del Carmen. Μια πόλη πάνω στην Καραϊβική, με μαγευτικές παραλίες που σφύζουν από ζωή, άπειρα μπαράκια που ξεχειλίζουν μαργαρίτες και χαρούμενους ανθρώπους που απολαμβάνουν καλοκαιρινές διακοπές μες στο καταχείμωνο. Περιμένοντας το ferry που θα μας πήγαινε απέναντι στο μαγευτικό νησί Cozumel, απολαύσαμε 2 μπύρες Carib με καλαμποκένια nachos και φρέσκο guacamole, ενώ mariachi με sobreros μας έκαναν καντάδα!IMG_1899

Φτάσαμε στο Isla Cozumel πάνω στην ώρα για το ηλιοβασίλεμα.
DSC02846Στο λιμάνι του νησιού, είδαμε τον κατακόκκινο ήλιο να βουτάει στα ήρεμα νερά της Καραϊβικής και να δίνει τη θέση του σε μια δροσερή αστροφώτιστη νύχτα. Και επειδή η νύχτα στο Μεξικό θέλει μαργαρίτες, ο δρόμος μάς έβγαλε στο ήσυχο, γραφικό Pancho’s Backyard, όπου τα ποτήρια είναι μεγάλα, τα φρούτα είναι άγνωστα και οι μεξικάνικες συνταγές αμέτρητες.Cozumel Panchos Backyard

Η επόμενη μέρα ήταν αφιερωμένη στο Mayan Barrier Reef, το δεύτερο μεγαλύτερο στον κόσμο μετά το Great Barrier Reef της Αυστραλίας. Με ένα καραβάκι, διασχίσαμε τα καταγάλανα νερά της Καραϊβικής και κάναμε snorkeling με σαλάχια, πολύχρωμα, πολυποίκιλα εξωτικά ψάρια, είδαμε αστερίες και καβούρια και απολαύσαμε φρεσκοκομμένο guacamole από τα χέρια του δύτη-οδηγού μας, μαζί με ατέλειωτες Carib με θέα τις λευκές παραλίες του Cozumel!

Περισσότερες γαλαζοπράσινες φωτογραφίες από το snorkeling στο Cozumel εδώ!

Ξέραμε όμως ότι μας επιφυλάσσει κι άλλες ομορφιές το Μεξικό. Έτσι, την παραμονή πρωτοχρονιάς αποφασίσαμε να την περάσουμε στη Riviera Maya, στο ήσυχο Akumal.
Νοικιάσαμε λοιπόν αυτοκίνητο από το Playa del Carmen, με το οποίο φτάσαμε στο Akumal, κοντά στο pueblo. Μείναμε στο Villa Tortugas, έναν ξενώνα γεμάτο bungalows μες στη ζούγκλα, λίγα μόλις λεπτά από την παραλία του Akumal. IMG_1964Εκεί, κολυμπήσαμε με χελώνες, πριν απολαύσουμε υπέροχες γεύσεις του Yucatan βλέποντας το ηλιοβασίλεμα. IMG_1921Στη βόρεια παραλία του Akumal, υποδεχτήκαμε τον νέο χρόνο. Σε ένα beach bar που έπαιζε γνωστά μεξικάνικα τραγούδια, με τις μαργαρίτες να ρέουν και εμάς να χορεύουμε ξυπόλυτοι στην αμμουδιά, μην πιστεύοντας ότι ζούμε μια τόσο μοναδική εμπειρία.IMG_1939

Περάσαμε 5 μέρες σ’ αυτή την παραλία. Από εκεί, ταξιδέψαμε στον παράδεισο, το Tulum. Μια ατέλειωτη παραλία πνιγμένη στο πράσινο, γεμάτη boutique ξενοδοχεία – σπιτάκια βασικά στην άμμο, με ξύλινα low key beach bars και ξαπλώστρες κάτω από τα φοινικόδεντρα, με θέα τη γαλαζοπράσινη τροπική Καραϊβική.IMG_3065

Εξερευνήσαμε τον αρχαιολογικό χώρο του Tulum, ενός κάστρου αρχοντικά τοποθετημένου σε έναν βράχο πάνω από τα κύματα της Καραϊβικής, που κάποτε το κυβερνούσαν οι ατρόμητοι Mayas, τώρα πια τα αναρίθμητα ιγκουάνα που το κατακλύζουν.

Δες τα πάντα για την εκδρομή μας στο Tulum εδώ!

Νιώσαμε σαν αρχαιολόγοι στο Coba, αναζητώντας με τα ποδήλατα τα μνημεία αυτής της τεράστιας πόλης των Mayas, καλά κρυμμένης μες στη ζούγκλα.IMG_2008

Βουτούσαμε σε όποια cenote μας οδηγούσε ο δρόμος, ζώντας κάθε λεπτό αυτής της σκοτεινής, μυστικιστικής εμπειρίας που δεν υπάρχει πουθενά αλλού στον κόσμο. (Βοηθάει να έχεις νοικιάσει αυτοκίνητο…)IMG_3104

Κολυμπούσαμε με τις χελώνες του Akumal κάθε μέρα μέχρι να μουλιάσουν τα χέρια μας. Και σε κάθε στάση, ένας φιλικός ντόπιος μάς υποδεχόταν με ζεστές fajitas, pico de gallo και φρέσκα tortillas για να πάρουμε γεύση και δύναμη για την απίστευτη συνέχεια.Coba lunch

Η καρδιά του Yucatan όμως μας καλούσε. Και αυτή χτυπάει στο Valladolid, μια πολύχρωμη, φιλική πόλη, 2 ώρες περίπου με αυτοκίνητο από το Akumal, με haciendas, δικές της παραδοσιακές γεύσεις, ένα μουσείο τεκίλας και ένα μουσείο cacao, και τον μοναδικό, τρομαχτικό σχεδόν, αρχαιολογικό χώρο του Chichen-Itza μια ανάσα μακρυά.

Όλες οι λεπτομέρειες για τη μαγική μας ημέρα στο Chitzen Itza, εδώ!IMG_3275

Εκεί, η ζωή κυλάει σε άλλους ρυθμούς. IMG_3260Οι τουρίστες ποδηλατούν αμέριμνοι εξερευνώντας την πόλη και τη ζωή των ντόπιων και απολαμβάνουν αξέχαστες βουτιές στις ξεχασμένες cenotes Samula και X’Keken. Η διαμονή μας στο Meson del Marques, το καλύτερο της πόλης, έκανε την εμπειρία ακόμα πιο υπέροχη.20140106_074411

Πριν φύγουμε για Ευρώπη, γυρίσαμε πίσω στο Cancun, αφήσαμε το αυτοκίνητο, και πήραμε ξανά το ferry, για το Isla Mujeres αυτή τη φορά. Μείναμε στο Na Balam, ένα beach hotel στη γωνία της Playa Norte, με yoga retreat, ένα beach bar με πρωτότυπες μαργαρίτες και ένα εστιατόριο που παντρεύει σωστά τη μεξικανική με τη δυτική κουζίνα, με δημιουργίες γευστικές, εξωτικές και θρεπτικές ταυτόχρονα! Το Isla Mujeres ήταν η ανάπαυλά μας μετά από 10 έντονες μέρες με road trips και κρουαζιέρες. Έτσι, αράξαμε στην παραλία, κολυμπήσαμε στα μοναδικά γαλανομώβ νερά της Playa Norte απολαμβάνοντας φρέσκους χυμούς από τα πολύχρωμα τοπικά φρούτα, με το μάτια μας γεμάτα εξωτισμό και ομορφιά και τα μυαλά μας πλούσια σε ταξιδιάρικες, μεξικάνικες αναμνήσεις.

Όλη η γεύση του Μεξικού όμως είναι σε άλλο άρθρο – δες τα πιάτα που δοκιμάσαμε εδώ!

Isla Mujeres chicken fajitas20140109_120730

Μετά από αυτήν τη ζεστή καλοκαιρινή εμπειρία, επιστρέψαμε στην Αθήνα και ήταν Ιανουάριος. Έπρεπε να αποχαιρετήσουμε τα μαγιώ και τα σαντάλια μας. Να αποθηκεύσουμε τα αντιηλιακά μας. Και να κρύψουμε τα καλοκαιρινά μας ρούχα για άλλους 6 μήνες. Τον Ιούνιο όμως, ζήσαμε το δεύτερο καλοκαίρι του 2014 και ήταν υπέροχο, καταγάλανο και μεσογειακό!

Το άρθρο μου αυτό πρωτοδημοσιεύτηκε στο followme.gr!