Το 2020 μας επιφύλασσε εκπλήξεις. Αλλάξαμε σχέδια, προσαρμοστήκαμε και τελικά κάναμε πολύ ωραία ταξίδια στην όμορφη Ελλάδα. Οι περισσότεροι προτιμήσαμε ηπειρωτικούς προορισμούς, ταξίδια εκτός σαιζόν, μικρά χωριά χωρίς κόσμο, πεζοπορίες και φύση. Στο άρθρο, 6 μέλη της ομάδας μας στο facebook “Ταξίδια Με Παιδιά” και δύο οικογένειες travel bloggers μοιράζονται κάτι ωραία διαμαντάκια που επισκέφτηκαν εύκολα οδικώς από το σπίτι τους. Αυτοί είναι οι αγαπημένοι οικογενειακοί προορισμοί στην Ελλάδα και για εμάς!

Τζουμέρκα

Αυτή είναι η δική μου προσθήκη. Τα λατρέψαμε τα Τζουμέρκα, τα θεωρώ σαφώς “διαμαντάκι” και είναι σίγουρα η έμπνευση αυτού του άρθεου!
Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Ανατολική Κρήτη

Μένουμε στην Κρήτη και ξέρουμε ότι προσφέρει πάμπολλες επιλογές, αμέτρητα μέρη που μπορεί κανείς να απολαύσει εμπειρίες μακρυά από τον μαζικό τουρισμό. Όσο περισσότερο απομακρυνόμαστε από τις βόρειες ακτές και τα τουριστικά μέρη, τόσο πιο άγριες, δυσπρόσιτες και όμορφες περιοχές συναντάμε.
Στις ανατολικές ακτές του νησιού, στο μοναδικό Λασίθι, το φαράγγι των Νεκρών είναι μια εμπειρία αλλιώτικη. Όμορφη και μυστηριακή, στον τόπο όπου οι Μινωίτες συνήθιζαν να θάβουν τους νεκρούς τους. Εξ ου και το μακάβριο όνομα, το οποίο ας μην σας αποθαρρύνει.
Η διάσχιση δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολη, ενώ τα δέντρα, οι δάφνες, τα νερά, αλλά και τα πολλά κατσίκια μας συντρόφευαν, μαζί με την εκπληκτική θέα στις απόκρημνες πλευρές του φαραγγιού. Πού και πού ο μικρός μας εξερευνητής περπατούσε μόνος, άλλοτε προτιμούσε να απολαμβάνει τη θέα καθισμένος στο σακίδιο, στην πλάτη του μπαμπά. Με λίγη προσοχή, η πεζοπορία με μικρό παιδί είναι πανέμορφη διαδικασία!Στο τέλος της διαδρομής, τα μινωικά ανάκτορα της Ζάκρου και τα κρυστάλλινα νερά μας περίμεναν για ξεκούραση, πριν τη διανυκτέρευση στην οροφοσκηνή μας. Ήταν η επιβράβευση, ήταν οι φωτογραφίες και το παιχνίδι στη θάλασσα που έκαναν εκείνη τη μέρα ακόμα ομορφότερη.
Αν με το καλό βρεθείτε στην Κρήτη, μη διστάσετε. Ειδικά ταξιδεύοντας με παιδί, το νησί προσφέρει απίθανες ευκαιρίες αληθινής ευχαρίστησης!
Κώστας, Αλυόνα και Έκτορας, A&K Travelife

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη A&K Travelife (@ak_travelife)

Νέστος Ποταμός

Ένα από τα μέρη που επισκεπτόμασταν συχνά αλλά τιμήσαμε ακόμα περισσότερο την εποχή τoυ κορωνοϊού είναι η περιοχή του Νέστου. Ο Νέστος είναι ιδανικός προορισμός για να απόδραση στη φύση, πεζοπορία, δραστηριότητες ή έστω για μια βόλτα. Φυσικό σύνορο ανάμεσα στους νομούς Ξάνθης και Καβάλας, στο διάβα του αφήνει τοπία μοναδικής ομορφιάς. Ιδανικό μέρος για οικογένειες ακόμα και με μικρά παιδιά μιας και είναι εύκολα προσβάσιμο  ποτάμι σε διάφορα σημεία του. Προσωπικά αγαπημένο μέρος είναι τα Στενά του Νέστου ανάμεσα στα χωριά Τοξότες και Σταυρούπολη. Στο σημείο όπου σταματάς με το αυτοκίνητο η όχθη είναι αμμώδης και σε κάποια σημεία με βότσαλο και προσφέρεται για πικ-νικ, άραγμα ή παιχνίδι. Αν πάλι  θες να εξερευνήσεις την περιοχή, από εδώ ξεκινάει το λιθόστρωτο μονοπάτι κατά μήκος του ποταμού κατάλληλο για πεζοπορία ακόμα και για παιδιά. Πέρα από το παραμυθένιο σκηνικό που σε συντροφεύει στη διαδρομή θα δεις να φανερώνεται και η σιδηροδρομική γραμμή που διαπερνάει την περιοχή. Αν πάλι θες να επιδοθείς σε κάτι πιο extreme παραδίπλα θα βρεις το περίπτερο της Riverland για καγιάκ, τοξοβολία, αναρρίχηση, flying fox και άλλες δραστηριότητες. Επίσης μπορείς να το συνδυάσεις με βόλτα στα χωριά Σταυρούπολη, Λυκοδρόμιο, Κομνηνά.
Κική, Mama Can Fly

Ναύπακτος

Η τελευταία μας εκδρομή ήταν τέλος Οκτώβρη στην Ναύπακτο. Πανέμορφο ιστορικό λιμάνι περικυκλωμενο από καφετέριες που από την μία πλευρά έχεις θεα την θάλασσα και το λιμάνι και από την άλλη στον λόφο το κάστρο της Ναυπάκτου. Εμείς δεν το ανεβήκαμε έως επάνω γιατί είχα ένα θέμα με το πόδι μου όταν πήγαμε οπότε περιορίστηκαμε στο κέντρο και όπου πας μς αυτοκίνητο. Στο μουσείο Μπότσαρη φτάσαμε στις 13:20 και έκλεινε στις 13:30 οπότε δεν το είδαμε. Πήγαμε στην blue lake που είναι πανέμορφα για άνοιξη-καλοκαίρι θα έλεγα. Μέσα η Ναύπακτος παρότι μεγάλη πόλη έχει πολλά σοκάκια πλακόστρωτα με με σκαλοπάτια να χωρίζουν τις γειτονιές (έχω μια φώτο σχετική), πολύ όμορφα. Πήγαμε για τα παιδιά στον Βοτανικό κήπο αλλά ήταν καθημερινη και είναι ανοιχτός μόνο Σαββατοκύριακα, δυστυχώς. Νομίζω 1-2 μερες είναι αρκετες για κάποιον που θέλει α επισκεφθει την Ναύπακτο. Για χειμώνα βέβαια, ίσως είναι πιο ενδιαφέρουσα η ορεινή Ναυπακτία κατά την γνώμη του συζύγου που έχει ξαναπάει και έχει κάνει και ραφτινγκ στον Ευηνο αλλά δεν είναι και το πιο ήσυχο ποτάμι από ότι θυμάται και το αφήσαμε για άλλη φορά. 😊
Μαμά Κατερίνα

Ορεινή Κορινθία & Ναύπλιο

Είχαμε νωρίς καλοκαιρινή άδεια οπότε είπαμε μέσα Σεπτέμβρη να εκμεταλλευτουμε τον καλό καιρό για μια μίνι απόδραση ορεινή Κορινθία και συνέχεια στο Ναύπλιο.
Πρώτη μέρα ξεκινήσαμε από Αθήνα με τη μικρή μας (19μ τότε) – η οποία είναι με τα φεγγάρια της όσο αφορά διαδρομές με το αυτοκίνητο – με προορισμό την Γκούρα. Ο δρόμος μετά το Δερβενι έχει αρκετές στροφές.
Κλείσαμε μια διανυκτέρευση στο Olvios Hotel. Μείναμε πολύ ευχαριστημένοι, λόγω της περιόδου (είναι κυρίως χειμερινός προορισμός) ήμασταν πραγματικά μόνοι μας, παρόλα αυτά όλα τα μέτρα για τον covid τηρούνταν από το προσωπικο. Τα δωμάτια είναι ευρύχωρα με πολύ ωραία θέα στην κοιλάδα του Φενεού. Υπάρχει η δυνατότητα για κούνια στα δωμάτια, καθως και καρεκλάκι φαγητού στο χώρο του πρωινού. Το πρωινό είχε πολλές επιλογές με τοπικά προϊόντα αλλά και τυποποιημένα. Όσο αφορά τα γεύματα ειχε μόνο fast food (pizza, burger κλπ). Το χωριό της Γκούρας είναι το κεφαλοχώρι της περιοχής, γραφικό και όμορφο, έχει μεγάλη πλατεία στην οποια δεσπόζει η εκκλησία του χωριού, με παραδοσιακά καφενεία (κάτσαμε για σπαστη σοκολάτα – σπεσιαλιτέ του καφενείου του Μπεκιαρη-). Όσο αφορά το φαγητό φάγαμε στην ταβέρνα τρικρηνα, στο δρόμο προς τη λίμνη Δόξα, δεν δοκιμάσαμε φαγητό στη Γκούρα.
Οσο αφορά τη λίμνη είναι τεχνητή αλλά έχει εναρμονιστει τέλεια με το περιβάλλον! Μπορείς να κάνεις το γύρο της που είναι 5χλμ με το αυτοκίνητο (έχει άσφαλτο) ή μπορείς να κλείσεις συνήθως και μέσω των καταλυμάτων της περιοχής βόλτα με άλογα η γουρούνες. Εμείς το κάναμε με τα πόδια με τη μικρή στο μαρσιπο, μας πήρε μια ώρα περίπου. Κάποιοι έκαναν μπάνιο στη λίμνη, θα ήταν ωραία να είχαμε πάρει φαγητό μαζί μας και να καθόμασταν για πικνίκ, έχει αρκετά ωραία σημεία. Όμορφη είναι και η θέα της λίμνης από ψηλά, ακολουθώντας τις ταμπέλες για το μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου φτάνεις σε έναν εξώστη που μπορείς να δεις τη λίμνη πανοραμικά. Το μοναστήρι δεν το επισκεφτηκαμε αλλά απ ότι είδα υπάρχει η δυνατότητα αν θες.
Την επόμενη ξεκινήσαμε για Ναύπλιο όπου θα μέναμε σε σπίτι φίλου. Στη διαδρομή είδαμε και τη λίμνη Στυμφαλία αλλα δεν μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση. Ίσα ίσα προλάβαμε να κάνουμε ένα μπάνιο στην παραλία Καραθωνα που είναι δοκιμασμένη και μετά μας έφτασε ο Ιανός, τα μαζέψαμε και φύγαμε.
Mαμά Παναγιώτα

Μετέωρα

Μετέωρα τέλος Οκτωβρίου τρεις ημέρες με δύο παιδιά 7κ 3ετων.Αυτή την φορά μείναμε Καλαμπάκα την πρώτη φορά που είχαμε πάει πριν πέντε χρόνια είχαμε μείνει στο Καστράκι ένα πολύ όμορφο χωριό ακριβώς κάτω από τους βράχους.Πολύ περπάτημα αλλά αξίζει, ο μικρός κουραστικε λίγο με τα τόσα σκαλοπάτια ανεβήκαμε σε όλα τα μοναστήρια,δυστυχώς όμως αυτη την φορά σε κάποια δεν ήταν όλα τα τμήματα ανοιχτά είτε λόγω έργων ή είτε λόγω covid.Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με το μουσείο φυσικής ιστορίας που βρίσκετε στην Καλαμπάκα. Ωραίες ψησταριές με καλό φαγητό.Στην επιστροφή το συνδιασαμε με μια στάση για καφέ στο Μέτσοβο και στο Μουσείο Βρελη με τα κέρινα ομοιώματα στα Γιάννενα όπου ο επτάχρονος γιος μας ξετρελαθηκε με τις αναπαραστάσεις.
Mαμά Γεωργία

Ιωάννινα

Αύγουστος 2020
Αποφασίσαμε με τη μικρή (3 ετών) να κάνουμε εναλλακτικές καλοκαιρινές διακοπές. Επισκεφθήκαμε αρκετά μουσεία (ήταν η πρώτη της εμπειρία), το κάστρο, το νησάκι και φυσικά εξερευνήσαμε την πόλη με τα πολύ γραφικά μαγαζιά. Η μικρή τρελάθηκε στο Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων (εγώ περίμενα να φοβηθεί ίσως με το σκοτάδι)! Επισκεφθήκαμε και την αρχαία Δωδώνη. Παντού οι άνθρωποι ήταν ιδιαίτερα φιλικοί και εξυπηρετικοί. Εύκολη προσβασιμότητα σε όλα τα μέρη που επισκεφθήκαμε, ακόμη και με καρότσι.
Μαμά Στέλλα

Ορεινή Αρκαδία

Δημητσάνα, Βυτίνα, Λαγκάδια, Στεμνιτσα 1 εβδομάδα πριν το 2 lockdown!!! Υπέροχη Ελλάδα μας υπέροχα χωριά,υπέροχοι άνθρωποι, υπέροχο φαγητό!! Μαγικό μέρος για παιδιά με πολλά πράγματα να δουν.. Οσοι δεν έχετε επισκεφθεί αυτο το μέρος το συστήνω ανεπιφύλακτα με την πρώτη ευκαιρία κάντε το!
Mαμά Κωνσταντίνα

Στενή Ευβοίας

Η Στενή Ευβοίας αποτελεί ιδανική λύση για όσους επιθυμούν μία σύντομη απόδραση σε έναν απροσδόκητα όμορφο και προσιτό χειμερινό και όχι μόνο προορισμό.Η μυρωδιά του δάσους και ο ήχος των τρεχούμενων νερών κερδίζουν εύκολα τις πρώτες εντυπώσεις. Κάναμε το ταξίδι πριν απο την ανακοίνωση του lockdown. Oι ντόπιοι φιλόξενοι και το φαγητό πολύ καλό και παραδοσιακό. Μην παραλείψετε αν πάτε τα μπισκοτογλυκά στην κεντρική πλατεία.
Μαμά Γεωργία

Εσείς τι διαμαντάκια ανακαλύψατε στα ταξίδια σας στην Ελλάδα επί πανδημίας;

* Η φωτογραφία εξωφύλλου είναι το Συρράκο στα Τζουμέρκα
** Ζητώ συγγνώμη που δεν είχα τον χρόνο να βάλω τόνους ή να κάνω διορθώσεις σε τυπογραφικά στα κείμενα. Τα έχω αφήσει όμως στον προσωπικό τόνο του κάθε γράφοντος και σίγουρα ακούγονται καλύτερα έτσι 😉

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *