Μου κάνετε συχνά ερωτήσεις γιατί διαφημίζω ό,τι διαφημίζω. Σε αυτό το άρθρο, θέλω να λύσω όλες σας τις απορίες για το Dreamista Twins & Travels, τόσο για το blog, όσο και για τα social media.

 

Διαβάστε επίσης:
Ποιος γράφει στο Dreamista και για τι

 

 

Πώς βγάζουν χρήματα τα blogs

1. Από συνεργασίες: δηλαδή όταν παρουσιάζω με άρθρο ή/και ανάρτηση κάποιο προϊόν ή υπηρεσία. Αυτά τα άρθρα τα πληρώνομαι και πάντα το δηλώνω στο disclaimer. Οι αντίστοιχες αναρτήσεις επίσης πληρώνονται, κάτι που συνήθως δηλώνω είτε με “paid partnership” είτε με #ad #paid #hosted και τα συναφή.
2. Από πωλήσεις προϊόντων: κάποια blogs παράγουν προϊόντα και τα πουλάνε. Εγώ προσωπικά πουλάω προϊόντα που δεν χρησιμοποιούμε πια ή δεν έχουμε χρησιμοποιήσει καθόλου (εδώ).
3. Από το google adsense: Eίναι οι διαφημίσεις που βλέπετε σε όλα σχεδόν τα sites και σας δείχνουν κάτι που πρόσφατα ψάξατε ή αγοράσατε ή ακόμα και ένα μαγαζί από το οποίο πρόσφατα περάσατε απ’ έξω με ανοιχτή την τοποθεσία σας στο κινητό σας. Κοινώς, σύμφωνα με την google, είναι προσωποποιημένες διαφημίσεις, customised στα ενδιαφέροντα και τις αναζητήσεις σας. Τα βλέπω σε όλα τα sites που επισκέπτομαι και δεν με ενοχλούν, οπότε επέλεξα να τα ενεργοποιήσω και στο dreamista.gr.
4. Από advertorials: Tων οποίων το περιεχόμενο έχω κρίνει προσωπικά και έχω εγκρίνει ως σχετικό με τη θεματολογία μου και τα ενδιαφέροντα του κοινού μου.

Πολλά blogs καταφέρνουν και έχουν εισόδημα από banners και από affiliate links. Eγώ δεν έχω δει αποτέλεσμα από αυτά και δεν τα χρησιμοποιώ πια.

 

 

Γιατί να βγάλει χρήματα ένα blog

Aυτή είναι η απορία των περισσότερων και πραγματικά δεν την καταλαβαίνω. Εκτός αν σας φαίνεται ότι το να γράφεις 1-3 χρήσιμα άρθρα την εβδομάδα δεν είναι κουραστικό ή χρονοβόρο. Αν νομίζετε ότι το να κάνει κάποιος αναρτήσεις στο facebook και στο instragram, να κάνει φωτογραφίσεις 2-5 φορές την εβδομάδα και να απαντάει σε μηνύματα κάθε μέρα, δεν εμπεριέχει κατανάλωση χρόνου, κόπου, χρημάτων και φαιάς ουσίας, τότε, ναι. Δεν αξίζει να θέλουμε να έχουμε εισόδημα από αυτό που κάνουμε.
Ίσως να έχετε συνηθίσει που πολλά ελληνικά blog είναι χομπίστικα. Oι ιδιοκτήτες τους έχουν άλλη δουλειά που τους δίνει χρήματα και ασχολούνται με το blog στον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο τους. Αλλά αν βλέπετε συχνή αρθρογραφία, καθημερινές αναρτήσεις στα social media, καλή ποιότητα εικόνας και κειμένων και γενικά μια καλή προσπάθεια και μια decent παρουσία καθημερινά, τότε, αγαπημένοι μου, αυτός ο blogger το κάνει επαγγελματικά. Δεν έχει άλλο εισόδημα, αυτό είναι. Και άρα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να το αυξήσει, για να ζήσει.

Ωστόσο, το να κάνει κάποιος συνεργασίες απλά και μόνο για να φέρει φαγητό στο τραπέζι του, δεν είναι τίμιο. Το blog μας είμαστε εμείς, είναι η μπράντα μας, ο εαυτός μας. Αν διαφημίζουμε προϊόντα και υπηρεσίες που δεν μας αρέσουν, δεν χρησιμοποιούμε, δεν προτιμήσαμε, δεν επιλέξαμε, δεν αγαπάμε, δεν εκτιμούμε, δεν δοκιμάσαμε, είναι κοροϊδία. Και για εμάς τους ίδιους και την προσπάθειά μας, αλλά και για το κοινό που μας ακολουθεί και μας εμπιστεύεται να του προτείνουμε/δείξουμε κάτι που αξίζει. 

 

 

Γιατί το Dreamista δεν είναι μαγαζάκι

1. Γιατί δεν είναι κάθε άρθρο διαφημιστικό. Δεν προωθώ κάτι σε κάθε ανάρτηση που κάνω. Πολλά άρθρα, όπως αυτό, δεν είναι καθόλου μα καθόλου διαφημιστικά. Το ίδιο συμβαίνει και με τις αναρτήσεις στα social media. Κάποιες είναι στα πλαίσια κάποιας συνεργασίας, κάποιες όχι.

2. Γιατί τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προωθώ είναι δοκιμασμένα και αγαπημένα/εγκεκριμένα. Τι εννοώ:

 

Τι διαφημίζω εγώ

Για τους παραπάνω λόγους, εγώ διαφημίζω/κάνω συνεργασίες μόνο με:

1. Προϊόντα και υπηρεσίες που έχω δοκιμάσει/επιλέξει και προτιμήσει/αγαπήσει

Αυτό σημαίνει ότι τις περισσότερες φορές, εγώ “χτυπάω την πόρτα” μιας εταιρείας για να ζητήσω να συνεργαστούμε. Έχω αγαπήσει ήδη τα προϊόντα τους και θέλω να τα προτείνω και σε εσάς. Ή έχω γνωρίσει καλύτερα και τελικά εμπιστεύτηκα το brand χάρη σε κάποιο press event τους στο οποίο παρεβρέθηκα και αισθάνομαι ότι μου ταιριάζουν/θέλω να τα γνωρίσω.
Σημαίνει επίσης ότι λέω πολλά “όχι”. Δεν δέχομαι πια συνεργασίες πχ με βρεφικά προϊόντα, γιατί δεν έχω πια μωρά και άρα δεν θα τα δοκιμάσω για να ξέρω τι προτείνω – αλλά αν είναι μάρκα που ξέρω, θα προτείνω και τα καινούργια της προϊόντα. Αρνούμαι συνεργασίες με μάρκες που δεν γνωρίζω/δεν εμπιστεύομαι, γιατί ποτέ δεν θα χρησιμοποιήσω τα προϊόντα τους και άρα δεν θα τα πρότεινα ούτε σε εσάς, κι ας με πληρώνουν. Δεν θα πάμε σε ξενοδοχείο που δεν είναι φιλικό για παιδιά τουλάχιστον εκ πρώτης όψεως.

2. Προϊόντα και υπηρεσίες στις κατηγορίες: ταξίδι, μόδα, παιδί, ομορφιά, φαγητό, fitness

Αυτές ήταν οι κατηγορίες μου από τον Οκτώβρη 2014 που ξεκίνησε το Dreamista.gr και αυτές είναι ακόμα, με την προσθήκη του “παιδί, οικογένεια” όταν έγινα μαμά. Εννοείται ότι τα προϊόντα/υπηρεσίες σε αυτές τις κατηγορίες πρέπει να τα έχω δοκιμάσει/επιλέξει και προτιμήσει/αγαπήσει, όπως γράφω και πιο πάνω.
Σε αυτές τις κατηγορίες έχω καταλήξει, διότι είναι ό,τι αγαπώ, ό,τι κάνω ούτως ή άλλως στη ζωή μου και στην καθημερινότητά μου: μου αρέσει η ethnic κουζίνα και τα καλά εστιατόρια, αγαπώ τα ταξίδια, λατρεύω τη μόδα, ντύνομαι, βάφομαι, στολίζομαι, γυμνάζομαι, έχω παιδιά, είμαι μαμά, αλλά και γυναίκα. Είμαι όλα αυτά, κάνω όλα αυτά και αυτό εδώ είναι το δικό μου προσωπικό blog, άρα θα γράφω για όλα όσα αγαπώ και κάνω.
Με εταιρείες λοιπόν που έχουν προϊόντα ή υπηρεσίες στις παραπάνω κατηγορίες επιδιώκω να συνεργάζομαι ή λέω “ναι” όταν μου προτείνουν συνεργασία. Αρκεί φυσικά το συγκεκριμένο προϊόν να το εγκρίνω.

 

 

Ξέρω καλά ότι τα blogs έχουν τη φήμη ότι “διαφημίζουν” πράγματα. Αυτό είναι γενικό όμως. Προσωπικά, δεν θα γράψω διθυραμβικές κριτικές για μια διαμονή που δεν μου άρεσε, κι ας με κάλεσαν – παρόλο που είμαι travel blogger. Θα είμαι ειλικρινής. Δεν θα γράψω τίποτε για ένα προϊόν που μου έστειλαν χωρίς να με ρωτήσουν και δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω (πχ κρέμα αλλαγής πάνας) – παρόλο που είμαι mom blogger. Αλλά αν ανακάλυψα έναν family friendly προορισμό ή κατάλυμα, θα βρει τη θέση του στο blog, κι ας μην είναι συνεργασία. Ή ακόμα κι αν ανακάλυψα κάτι στην πόλη μου που αξίζει να το μάθουν κι άλλοι, θα σας το πω. Κι ας είναι πεζοπορικό μονοπάτι, κομμωτήριο, παιδική χαρά, μαγαζί με βιολογικά, παιχνιδομάγαζο, βιβλιοπωλείο κλπ – προϊόντα/υπηρεσίες δηλαδή που μπορεί να πιστεύετε ότι δεν είναι ταξιδιωτικά, είναι όμως μια χαρά ταιριαστά σε μια μαμά που αγαπάει τα παιδιά της, το σώμα της, την ομορφιά και την υγεία της.

 

Ελπίζω να σας κάλυψα 😉

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *