Top
  >  Kidcation Hotels   >  Στο Colors Urban Hotel στη Θεσσαλονίκη

Το πρώτο μας ταξίδι για το 2022 ήταν 1/1 στην όμορφη Θεσσαλονίκη. Μείναμε σε ένα από τα πιο budget friendly ξενοδοχεία που έχουμε μείνει ποτέ, στο family friendly Colors Urban Hotel στην Τσιμισκή. Και καλά κάναμε, γιατί είχαμε μια άνετη και βολική διαμονή και περάσαμε όλοι καλά!

Διαβάστε για την εμπειρία μας “Στη Θεσσαλονίκη με τα δίδυμα“!

Το Colors Urban Hotel στη Θεσσαλονίκη

Βρίσκεται στη Λεωφόρο Τσιμισκή στον αριθμό 13, σε ένα όμορφο νεοκλασικό κτήριο, από αυτά που πραγματικά ομορφαίνουν την πόλη. Έχει 37 ευρύχωρα δωμάτια σχεδιασμένα με γνώμονα την υψηλή αισθητική, την πολυτέλεια και την άνεση και παρέχει υπηρεσίες 4 αστέρων. Το χρώμα, το παιχνίδισμα και το κέφι θα έλεγα ότι χαρακτηρίζουν τη διακόσμηση τόσο των δωματίων όσο και των κοινόχρηστων χώρων. Διαθέτει εστιατόριο για πρωινό, τέλειο brunch, φανταστικό dinner, καφέ και cocktails, χώρο μασάζ και χώρο φύλαξης αποσκευών. Είναι επίσης dog friendly, που σημαίνει ότι μπορείτε να ταξιδέψετε στη Θεσσαλονίκη με όλη την οικογένεια. Είναι επίσης eco-friendly, προσπαθώντας να μειώσει ενεργά και σημαντικά τις εκπομπές άνθρακα, κάτι πολύ δύσκολο για ένα μεγάλο ξενοδοχείο, αλλά πολύ σημαντικό για το περιβάλλον και το μέλλον των παιδιών μας.
Αν και ίσως το ατού του να είναι η τοποθεσία του!

Η τοποθεσία του Colors Urban Hotel

Ως παιδί των Προαστίων και των κωμοπόλεων (έχω ζήσει σε 3 προάστια της Αθήνας, στο κέντρο, αλλά όχι στο ιστορικό, και σε 2 μικρές πόλεις στη Χαλκιδική και στη Σουηδία), δεν μπορώ παρά να εκτιμώ άμεσα τη διαμονή σε κεντρική, ιστορική τοποθεσία δίπλα σε όλα. Καλή η Αγία Παρασκευή μου, δεν λέω, και μαγαζιά έχουμε και εστιατόρια και πράσινο. Αλλά για να δω το ιστορικό μας κέντρο μπορεί να περάσουν μήνες. Ας πούμε απλά ότι όταν μετακομίσω, θα πάω στην Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη. Στον αριθμό 13. Δίπλα στο Zara, στο Mango, σε παιδότοπο, στο Notos και στην άπλα της Αριστοτέλους, με τις παιδικές της χαρές και τους τεράστιους πεζόδρομους. Και της Γούναρη, βεβαίως βεβαίως, με τα pizza joints. Και τα εστιατόρια στα Λαδάδικα στα 2 βήματα και της Παλαιών Πατρών Γερμανού και της Μελά στα 5 βήματα. Και την περίφημη παραλία και το ηλιοβασίλεμα στο πιάτο στα 80 μέτρα. 80 μέτρα! Αν μάλιστα πάτε Χριστούγεννα, το Χριστουγεννιάτικο Πάρκο είναι περίπου 8 λεπτά με τα πόδια, στο First Pier, που όποτε και να πάτε, είναι μια ωραία βόλτα. Ανέφερα πόσα όμορφα νεοκλασικά είναι εκεί γύρω; Και πόσο κοντά είναι η Ροτόντα, η Αγορά Modiano και ο Άγιος Δημήτριος; Και η Αψίδα; Ο Λευκός Πύργος είναι 1,4 χιλιόμετρα μακριά. 20 λεπτά περπάτημα με παιδιά, δηλαδή, και άλλα 5 για τις περίφημες ομπρέλες. Φανταστικό;

Γιατί το Colors Urban Hotel είναι family friendly

To πρώτο χαρακτηριστικό που μας κάνει (όλους μας) να θεωρήσουμε ένα ξενοδοχείο φιλικό προς οικογένειες είναι να δούμε οικογένειες εκεί. Και η αλήθεια είναι ότι είδαμε πολλές! Το προτιμάνε οι οικογένειες το Colors Urban και δεν είναι τυχαίο:

1. Η τοποθεσία του είναι φυσικά ένας λόγος. Είναι σημαντικό για μια οικογένεια να μην χρειάζεται συγκοινωνία ή αυτοκίνητο στις μετακινήσεις της, ειδικά σε ένα αστικό ταξίδι μικρής διάρκειας, για λόγους που ξέρουμε όλοι οι γονείς. Μας φάνηκε πολύ βολικό που ήμασταν δίπλα σε παιδότοπο και σε μαγαζιά. Μας άρεσε που πηγαίναμε με τα πόδια για φαγητό. Και μας βόλεψε που είχαμε την παραλία και πολλά μνημεία στα πόδια μας.

2. Έχει εστιατόριο. Όχι μόνο για πρωινό. Ως οικογένεια, θέλουμε εστιατόριο στα ξενοδοχεία που μένουμε, μας βολεύει πολύ, ειδικά το πρώτο βράδυ! Το βράδυ που φτάσαμε, δεν χρειάστηκε να φύγουμε από το ξενοδοχείο – απλά κατεβήκαμε στο The Garden Bar στο ισόγειο και φάγαμε εκπληκτικό φαγητό. Ένα μεσημέρι που θέλαμε να επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε, απολαύσαμε brunch εκεί. Και φυσικά, κάθε πρωί απολαμβάναμε πρωινάρες σε ωραίο χώρο.

3. Έχει μαρκαδόρους, ξυλομπογιές και μπλοκ ζωγραφικής στο εστιατόριο! Πόσο ωραία περνάει η ώρα περιμένοντας το φαγητό ή απολαμβάνοντας τον καφέ μας/ποτό μας μετά το φαγητό, όταν τα παιδιά ζωγραφίζουν!

4. Παρέχονται παρκοκρέβατα στα δωμάτια χωρίς χρέωση.

5. Υπάρχει παιδικό κάθισμα στο εστιατόριο.

6. Τα δωμάτια είναι παιχνιδιάρικα, με έξυπνες κουκέτες, κούνιες ή αιώρες, ωραίο χρωματισμό.

7. Οι σουίτες είναι ευρύχωρες, με ξεχωριστό υπνοδωμάτιο, βεράντα με θέα.

8. Στον 1ο όροφο, υπάρχει αίθουσα spa, που προσφέρει μασάζ για παιδιά, καθώς και σοκολατοθεραπεία για παιδιά!

9. O εξωτερικός χώρος του εστιατορίου The Garden Bar στο ισόγειο είναι σε πεζόδρομο. Τα παιδιά μπορούν να παίξουν ελεύθερα τους καλοκαιρινούς μήνες!

10. Οι διπλές ντουζιέρες προσφέρουν χώρο για όλους. Εμάς μας βολεύει να μπαίνουμε τρεις τρεις για μπάνιο, γλιτώνουμε χρόνο!

Και αν αυτοί δεν είναι αρκετοί λόγοι για να μείνετε στο Colors Urban Hotel στο επόμενο ταξίδι σας στη Θεσσαλονίκη, ίσως αυτό να σας πείσει!