Η Βίκυ στην Πράγα

Η αναγνώστριά μας, Βίκυ πήγε στην Πράγα τον Μάη και μας λέει γιατί είναι ονειρεμένος προορισμός αυτή την εποχή… Και, ναι. Είναι τέλεια και για Ιούνη!

Γράψε κι εσύ την ταξιδιωτική σου ιστορία εδώ!

Η Πράγα λέγεται πως είναι το μικρό Παρίσι. Θεωρητικά, έχουν κάποια κοινά. Στην πραγματικότητα όμως την Πράγα θα την αγαπήσεις για ξεχωριστούς λόγους.vicky_prague_2016.6

Ξεκινήσαμε για ένα ταξίδι διάρκειας 4 ημερών με απευθείας πτήση που κράτησε μόλις 2,5 ώρες και φτάσαμε σε ένα καλό ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης. Η απόσταση από το αεροδρόμιο στην πόλη είναι περίπου μισή ώρα και μπορείς να μετακινηθείς με λεωφορείο και μετρό ή ιδιωτικά λεωφορεία, όπως αυτό που επιλέξαμε εμείς. Κόστισε 6€ το άτομο και η αναχώρηση για το κέντρο της πόλης και αντίστροφα γίνεται κάθε μισή ώρα.

Μια βόλτα στην παλιά πόλη θα σε πείσει ότι βρίσκεσαι σε παραμύθι. Τα πολύχρωμα κτήρια και οι γοτθικές εκκλησίες, τα πλακόστρωτα δρομάκια σε όλη την πόλη και το retro τραμ θα σε ενθουσιάσουν σίγουρα και θα νομίζεις πως βρίσκεσαι σε άλλη εποχή.vicky_prague_2016.18vicky_prague_2016.8 vicky_prague_2016.2

Την πρώτη μέρα, περιπλανηθήκαμε στην πόλη, δοκιμάσαμε το υπέροχο hot dog τους σε υπαίθρια αγορά και ήπιαμε καφέ στο Mαύρο Θέατρο κοντά στην γέφυρα του Καρόλου, ακούγοντας λive μουσική από πιάνο και βιολοντσέλο. Πολλές μπάντες και καλλιτέχνες υπήρχαν στη γέφυρα του Καρόλου, καθώς και αγάλματα εκ των οποίων ένα λέγεται ότι είναι “θαυματουργό” και ο κόσμος πηγαίνει και το αγγίζει. Από τη γέφυρα έχει υπέροχη θέα προς το κάστρο, τον μικρό Πύργο του Άιφελ και τις υπόλοιπες γέφυρες δεξιά και αριστερά. vicky_prague_2016.15

Τη δεύτερη μέρα την αφιερώσαμε στον λόφο Πετρίν και το κάστρο. Πήραμε το τελεφερίκ και ανεβήκαμε στον λόφο. Η θέα από εκεί είναι μαγική. Απίστευτο πράσινο, μεγάλες εκτάσεις όπου παιδάκια παίζουν και άνθρωποι βολτάρουν ή γυμνάζονται. Πήγαμε στον μικρό πύργο και από εκεί ξεκινήσαμε τη διαδρομή για το κάστρο και το μοναστήρι. Η θέα από κάθε πλευρά ήταν πανέμορφη. Υπήρχαν άπειρα σκαλάκια που κάποιοι ανέβαιναν για να φτάσουν στον λόφο. Αντίστροφα από εμάς δηλαδή. Το κάστρο είχε πολύ κόσμο, αλλά όχι είσοδο. Το περπατήσαμε και μπήκαμε στην εκκλησία του Αγίου Βίτου. Τόσο μέσα αλλά πιο πολύ από έξω αυτή η εκκλησία είναι μαγική. Με όλη τη γοτθική περιβολή της σε αφήνει άναυδο. Αφήνοντας πίσω μας την εκκλησία, ξεκινήσαμε την κάθοδο προς την παλιά πόλη χωρίς να επισκεφθούμε το Χρυσό δρομάκι των Αλχημιστών, διότι είχε πολύ κόσμο. Την επόμενη φορά θα πάμε σίγουρα. (Επίσης, έχει είσοδο 20€ το άτομο) . Η διαδρομή ήταν συνεχώς καλύτερη με view spot για τους λάτρεις των rooftops.vicky_prague_2016.19ca59a060-2c25-402a-ad76-d71940485035 (1) Την καλύτερη θέα από ψηλά βέβαια είχαμε από το Αστρονομικό Ρολόι. Ανεβήκαμε στον Πύργο του με 5€ είσοδο. Η πανοραμική θέα από εκεί πάνω, η εικόνα με όλα αυτά τα ζωγραφιστά σπιτάκια και οι υπέροχες κεραμιδοσκεπές μας άφησαν άφωνους. Προσοχή σε όσους έχουν υψοφοβία γιατί δεν του φαίνεται, αλλά είναι ψηλά. Το Αστρονομικό Ρολόι μπορείς να το δεις και από τα απέναντι καφέ χωρίς τον συνωστισμό, το καφέ Mozart. Από τις 9 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ μαζεύεται άπειρος κόσμος για να δει και να φωτογραφίσει την αλλαγή της ώρας, όπου οι φιγούρες χτυπάνε καμπανάκια και οι 12 απόστολοι παρελαύνουν στα παραθυράκια που ανοίγουν μπροστά από τον πετεινό. Όμορφο θέαμα, αλλά τίποτα ιδιαίτερο.

Κάναμε τη βόλτα μας στην πλατεία Wenceslas και κάθετα σε αυτήν με τα καταστήματα, αλλά δεν εντυπωσιαστήκαμε από την αγορά τους. Μας άρεσε πολύ όμως να περιπλανιόμαστε μέσα στην πόλη και στην περιοχή mala strana που είναι κάτι μεταξύ Πλάκας και Μονμάρτης. Έχουν και εκεί γέφυρα της αγάπης, όπου οι ερωτευμένοι βάζουν τις κλειδαριές τους και από κάτω περνάνε τα καραβάκια.vicky_prague_2016.17 vicky_prague_2016.1 vicky_prague_2016.3

Βόλτα με το καραβάκι και στο κανάλι της Βενετίας όπως λέγεται πήγαμε την τρίτη μέρα. Η οδηγός μάς εξήγησε αρκετά για όσα βλέπαμε γύρω μας, για το ποτάμι, τις γέφυρες, την πλημμύρα του 2002, τις καταστροφές και λειτούργησε σαν ξεναγός, κάτι που ήταν τέλειο. Γύρω μας υπήρχαν άπειροι κύκνοι και το θέαμα ήταν ονειρικό. Η βόλτα άξιζε και συνιστώ να μην την παραλείψετε αν πάτε στην Πράγα.vicky_prague_2016.14vicky_prague_2016.16

Γενικά, είναι μια οικονομική πόλη με επιλογές για βόλτα και σε γεμίζει. Οι 4 μέρες ήταν αρκετές, θα έλεγα. Την περπατήσαμε μέρα και νύχτα και η ομορφιά της είναι αδιαμφισβήτητη. Δοκιμάσαμε το τοπικό τους γλυκό με γέμιση από nutella και το χοιρινό με τη γλυκιά σάλτσα καθώς και μπύρα. Τα απολαύσαμε και θα τα ξαναγευόμασταν με την πρώτη ευκαιρία. Ειδικά το hot dog τους με πραγματικό λουκάνικο και ψωμάκι θέλω να το ξαναφάω οπωσδήποτε.vicky_prague_2016.13vicky_prague_2016

Φύγαμε από την Πράγα γεμάτοι με εικόνες και όμορφα συναισθήματα. Είναι μια πόλη χωρίς φασαρία στους δρόμους, αλλά με αρκετούς τουρίστες. Προσεγμένη, οικονομική και μαγική. Να πάτε σίγουρα και θα με θυμηθείτε.

Love,

Βίκυ

Αφού τη γνώρισες μέσα από το όμορφο κείμενο και τις παραμυθένιες φωτογραφίες της, ήρθε η ώρα να γνωρίσεις τη Βίκυ Γαλατά και μέσα από το blog της!