Top
  >  Oh The Places You'll Go!   >  Road Trip: Τυρολέζικες & Βαυαρικές Άλπεις!

Πήγα στις Άλπεις την Πρωτοχρονιά και επέστρεψα με τα μάτια και τη φωτογραφική μου γεμάτα υπέροχες εικόνες, και το notebook γεμάτο tips, ιδέες και εμπειρίες, ιδανικά για να κανονίσεις κι εσύ ένα ταξίδι εξίσου αξέχαστο!

Πάντα υπάρχει η επιλογή να πάρεις το αεροπλάνο, να προσγειωθείς στο Johann Strauss, να πάρεις το τρένο και να περάσεις 3, 4, 5 μέρες στο Μόναχο. Και μαγαζιά έχει, και ακριβά μαγαζιά έχει, και αρχιτεκτονική, και μουσεία, και πινακοθήκες, και μπυραρίες, και υπαίθριες αγορές και τα πάντα. Αλλά εγώ δεν θα σου μιλήσω για αυτά. Γιατί εγώ όταν προσγειώθηκα στο Johann Strauss, ακολούθησα διαφορετική πορεία.
Είχαμε κλείσει ένα αυτοκίνητο από Αθήνα και μας περίμενε στο υπόγειο του αεροδρομίου, μια μέρα με χιονοθύελλα.

To δρομολόγιο που επιλέξαμε:

tip1: Έχε το νου σου όταν κλείνεις αυτοκίνητο. Κάποιες εταιρείες απαιτούν international driving licence. Κάποιες, το διαπραγματεύονται. Εμείς πήραμε τηλέφωνο για να σιγουρευτούμε. Κάνε κι εσύ το ίδιο. Ή βγάλε international driving licence.

tip 2: Η οδήγηση με χιόνι θέλει skills και gadgets. Να ζητήσετε ένα φτυαράκι από το γκισέ στο car rental του αεροδρομίου, για να φτυαρίζετε το χιόνι από το παρμπρίζ και τα παράθυρα.

Μπήκαμε στο αμάξι με κατεύθυνση το Innsbruck της Αυστρίας! Το όνειρο πριν φύγουμε ήταν να ξεφύγουμε από τη δική μας μεγαλούπολη, για λίγη αλπική επαρχία. Και μια εκδρομή στις Τυρολέζικες και τις Βαυαρικές Άλπεις ήταν πραγματικά ονειρεμένη επιλογή 🙂

tip 3: Τα car rentals χρεώνουν ένα fee 4-6€ για κάθε μέρα αν σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις το αμάξι σε άλλη χώρα από αυτή που το νοίκιασες.

tip 4: Υποτίθεται όμως ότι έπρεπε να πάρουμε μια βεβαίωση στα σύνορα. Σύνορα δεν είδαμε να χωρίζουν τις δυο χώρες. Όσες φορές κι αν τα διασχίσαμε. Από όποιον δρόμο κι αν τα περάσαμε.

Μετά από ένα δύσκολο δρομολόγιο στον autobahn, με πολύ πολύ χιόνι παντού και μικρή ορατότητα, φτάσαμε στο όμορφο Innsbruck και το ακόμα πιο όμορφο ξενοδοχείο μας – σε ένα οικονομικό, μεγάλο και πολυτελές δωμάτιο με θέα τις Άλπεις, γύρω γύρω. Ήταν μαγευτικά!

tip 5: Το επίπεδο υπηρεσιών είναι τόσο ψηλό και στην Αυστρία και στη Γερμανία που, όπου και να μείνετε θα είστε τέλεια. Μην τσιγκουνευτείτε τα λίγα ευρώ παραπάνω, γιατί θα περάσετε σαν βασιλιάδες – ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα μείνετε εκτός κέντρου πόλης.Innsbruck

Στο Τιρόλο

Περάσαμε 4 μέρες στο γλυκό Innsbruck, το περπατήσαμε, το φωτογραφίσαμε και το αφήσαμε πολλές φορές, για να εξερευνήσουμε τις ομορφιές των Αυστριακών και των Γερμανικών Άλπεων. Αυτή η σελίδα στο facebook μας βοήθησε πολύ να επιλέξουμε όμορφες εκδρομές γύρω από το Innsbruck!

tip 6: Η επιλογή αυτοκινήτου αντί για τρένο ήταν τελικά πολύ καλή. Από τη μία, είχαμε την επιλογή για ξενοδοχείο εκτός πόλης (γιατί εντός δεν βρίσκαμε…) μιας και, αν ταξιδεύαμε με τρένο, θα περιόριζε την επιλογή ξενοδοχείου στην περιοχή κοντά στον σταθμό του Innsbruck. Από την άλλη, θα μπορούσαμε μεν και πάλι να πάμε σε όλες αυτές τις όμορφες πόλεις εκεί γύρω, αλλά όχι στα χιονοδρομικά κέντρα. Τελικά, αποδείχτηκε και πολύ φτηνότερη επιλογή συνολικά!

Τι προτείνω στο Innsbruck;
  • Το Stubai Glacier, για να βυθιστείτε στη μαγεία του αιώνιου πάγου και να δείτε ένα από τα πιο εντυπωσιακά, πολυτελή και οργανωμένα ski centers του κόσμου.austrian alps
  • Το Top of Tirol με θέα όλες τις Άλπεις!IMG_3792
  • Το Füssen, για μια επίσκεψη στο Neuschwanstein castle που θα σας μείνει για πάντα αξέχαστη!

tip 7: περπατήστε 20 λεπτά στο μονοπατάκι δεξιά από το κάστρο, για να καταλήξετε στη γέφυρα που προσφέρει την καλύτερη θέα για φωτογραφία στο Neuschwanstein!

• Τον Ρομαντικό Δρόμο (Romantische Strasse), ιδανικά ολόκληρο, με στάσεις για καφέ ή φαγητό ή ακόμα και διανυκτέρευση σε όποια μεσαιωνική πόλη προτιμήσετε, σε όποιον ξύλινο ξενώνα αγαπήσετε!
  • Τον Alpine Road (AlpenStrasse), για μια ονειρεμένη βόλτα ανάμεσα στις αμέτρητες κορυφές των Άλπεων. Θα περάσετε παγωμένες λίμνες, κάτασπρα έλατα που σχεδόν αγγίζουν τον γκρι ουρανό, γραφικά χωριουδάκια βουτηγμένα στο χιόνι και θα ζήσετε τη Winter Wonderland σε όλη της την ομορφιά.
  • Το Mittenwald. Λένε ότι είναι το πιο όμορφο χωριό των Βαυαρικών Άλπεων και δεν θα διαφωνήσω.

Στο Mittenwald

• Το κατάστημα Swarovski στο κέντρο του Innsbruck, για τις τιμές του και τη λαμπερή του έκθεση.
  • Τη γέφυρα του Innsbruck για την τέλεια φωτογραφία του ποταμού με τα χρωματιστά σπίτια να αντανακλούν στο νερό του, και τις Άλπεις να ορθώνονται πάνω του.
  • Αν κάνετε κάποιο χειμερινό σπορ, μην με ακούτε. Απλά πάρτε εξοπλισμό και περάστε κάθε μέρα όλη μέρα στις άπειρες πλαγιές των Άλπεων για ski, snowboard κ.λπ. ή στις ατέλειωτες καλυμμένες με χιόνι πεδιάδες στη Βαυαρία για cross-country ski και nordic walking. Κλείστε τις μέρες σας στα άπειρα chalet βλέποντας το χιόνι να ετοιμάζει τις τέλειες συνθήκες για την αυριανή σας εξόρμηση.

alps

tip 8: Θα δείτε σούπες σε όλους τους καταλόγους σε όλα τα εστιατόρια. Δοκιμάστε όσες περισσότερες μπορείτε! Είναι πεντανόστιμες, τέλειο μεσημεριανό σνακ πριν ένα καλό βραδινό, και θα σας ζεστάνουν τρυφερά.

Επιστροφή στο Μόναχο

Μετά το Innsbruck, πήραμε το αυτοκίνητο και επιστρέψαμε στο Μόναχο. Από άλλο δρόμο όμως. Διασχίσαμε τις Άλπεις και επισκεφτήκαμε τόσα μικρά γερμανικά χωριά στις Βαυαρικές Άλπεις που χάσαμε το μέτρημα. Και όταν μετά βγήκαμε πάλι στον autobahn, αργήσαμε να επιστρέψουμε στους ρυθμούς της πόλης. Πήγαμε γύρω απ’ το Μόναχο με κατεύθυνση την πόλη Dahau και το περίφημο στρατόπεδο συγκέντρωσης. Εκεί, ένα παγωμένο βροχερό και σκοτεινό απόγευμα, είχαμε μια εμπειρία από αυτές που πρέπει να έχεις στα ταξίδια σου.

Ο δρόμος της επιστροφής:

Το βράδυ, το περάσαμε στην πιο εντυπωσιακή μπυραρία που έχω δει ποτέ: τη Schneider της ομώνυμης μπύρας. Εκεί, καπουλάτες Γερμανίδες σερβιτόρες σέρβιραν μονόλιτρα ποτήρια σε ατρόμητους Βαυαρούς ντυμένους παραδοσιακά, ενώ παρέες τουριστών πάλευαν με το περίφημο κότσι με ξινολάχανο, και όποιος αντέξει.

tip 9: Ντυθείτε καλά. Ο καιρός στη Βαυαρία και τις Άλπεις δεν αστειεύεται. Μην βγείτε έξω με ανοιχτό το μπουφάν ή χωρίς κασκώλ και προμηθευτείτε ισοθερμικά ρούχα, έτσι για ζεστασιά.

Τι προτείνω στο Μόναχο:

tip 10: Πάρτε το τουριστικό λεωφορείο της γκρι γραμμής από το κέντρο και γυρίστε το Μόναχο. Κατεβείτε όπου προλαβαίνετε και όπου επιτρέπει ο καιρός. Σημειώστε ό,τι θα σας ενδιέφερε να δείτε και επισκεφτείτε τα τις επόμενες ημέρες!

Διαβάστε όλη την εμπειρία μας στο Μόναχο εδώ!

Την τελευταία μέρα, αφήσαμε το αυτοκίνητο στο αεροδρόμιο και γεμάτοι υπέροχες αναμνήσεις και άψογες εντυπώσεις από μία αξέχαστη και απροβλημάτιστη εμπειρία, γυρίσαμε στην Αθήνα. Γιατί έτσι είναι εκεί: το φαγητό είναι νόστιμο, τα τοπία μαγευτικά, οι πόλεις φιλικές και οι άνθρωποι συνεργάσιμοι. Μόνο καλά μπορεί να περάσεις στις Άλπεις!

Comments:

• Silvia

October 31, 2019

Γεια σας! Συγχαρητήρια για τα ωραία και κατατοπιστικά άρθρα. Ερώτηση: Tips και συμβουλές για ρούχα και κυρίως παπούτσια για τέτοιους χειμερινούς προορισμούς; Από μάρκες μέχρι τί να προσέξουμε και τί βολεύει για κάθε περίπτωση (βροχή, πολλές ώρες περπάτημα).