,

Πώς έχασα τα κιλά της δίδυμης κύησης

Πώς έχασα τα κιλά της δίδυμης κύησης; Γεννώντας, είναι η σύντομη απάντηση. Δουλεύω όμως το σώμα μου και προσέχω τη διατροφή μου. Εδώ, καταγράφω ακριβώς τι κάνω – και είναι όλα εύκολα και απλά, άρα μπορείτε να τα κάνετε κι εσείς!

 

Διαβάστε επίσης:
Η εγκυμοσύνη μου
Η ζωή μου με τα δίδυμα

 

Ήμουν σίγουρη ότι θα παχύνω πολύ ως έγκυος. Και ότι θα γεμίσω κιλά με τον θηλασμό. Κι όμως έχασα τα 10 κιλά που πήρα στην εγκυμοσύνη σε 2 βδομάδες. Συνέχισα να χάνω, μέχρι που στους 3 μήνες ήμουν 47 κιλά και δεν έχω πάει πάνω από 51.

Καταρχάς, ποτέ δεν υπήρξα πιο βαριά από 57 κιλά (ύψος, 1.68). Ακόμα και μετά τα 30, όταν δούλευα το σώμα μου, ήμουν 47-53. Όταν κουραζόμουν ή δεν είχα χρόνο για άσκηση, γινόμουν άμεσα 55.
Πριν μείνω έγκυος, τόσα ήμουν, 55.

Με το που έμεινα έγκυος, ξεκίνησαν ναυτίες με ή χωρίς εμετό. Απέκτησα απέχθεια για πολλές τροφές και δεν μπορούσα να φάω πάνω από μία κούπα φαγητό. Στον πρώτο υπέρηχο, ήμουν 52 κιλά και όταν έκλεισα τους 3 μήνες, 51. Σε όλη την εγκυμοσύνη, ο γυναικολόγος με είχε σε αυστηρή δίαιτα: 6 γεύματα (της μίας κούπας) την ημέρα, καθόλου υδατάνθρακες ή γλυκά, μόνο λαχανικά-φρούτα και ζωική πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα (που σημαίνει ότι δεν πήρα λίπος, άλλα έθρεψα τους μυς μου). Ακόμα κι όταν πέρασαν οι ναυτίες και ήρθαν οι λιγούρες, συνέχισα.
Όταν πήγα να γεννήσω, ήμουν 62 κιλά.

Πώς έφτασα 2 μήνες μετά στα 49 – και 20 μήνες μετά, να είμαι μόλις 51;

Περπατάω κάθε μέρα

Άμεσα μετά τον τοκετό, ξεκίνησα περπάτημα. 6 εβδομάδες μετά, κοιλιακούς και σταδιακά pilates και yoga. Kαι 7 εβδομάδες μετά, βόλτες με το καρότσι. Πρώτα, 20 λεπτά ίσωμα. Σιγά σιγά, ανηφόρα. 1 ώρα ίσωμα. Με τα μωρά όλο και να βαραίνουν. Περπατάμε κάθε μέρα από τον Οκτώβριο του 2016. Πλέον, 2 ώρες, 5 χιλιόμετρα, βασικά ανηφόρα, με τα αγόρια συνολικά 26 κιλά… και το καρότσι μου το έχετε δει… Περπατάω τόσο, που όταν ο άντρας μου, ποδηλάτης, περπατάει μαζί μας τα σκ, χωρίς να σπρώχνει το καρότσι, πιάνεται. Εγώ όχι. Μπορεί να μην μου φαίνεται βαριά άσκηση, επειδή αύξησα βαθμιαία. Αλλά είναι έντονη!

 

Πίνω πολύ νερό

Λόγω του θηλασμού, διψάω συνέχεια και πίνω νερό ακόμα και τη νύχτα. Σίγουρα 2 λίτρα την ημέρα.

 

Τρώω έξυπνα

Με τον θηλασμό διδύμων, καις 300-600 θερμίδες την ημέρα. Άρα πεινάω συνέχεια. Ιδίως μετά τον μαραθώνιο βραδινό θηλασμό 20:00-22:00. Και, ναι, τρώω στις 22:30. Πίτσα ή burger μία-δυο φορές τον μήνα. Συνήθως, τυρί-παξιμάδι-ντοματίνια-μήλο. Ή fussili με σάλτσα pesto που αρέσει και στα παιδiά.
Δεν πίνω αλκοόλ.
Το πρωινό μου είναι δυναμωτικό, ό,τι τρώνε περίπου τα παιδιά: πολύσπορο ψωμί ολικής με 2 ασπράδια αυγού (τους κρόκους τούς τρώνε τα αγόρια), smoothie με φυτικό γάλα, φυστικοβούτυρο, μπανάνα και κακάο, chia seeds, ανάλατους ξηρούς καρπούς κ.λπ. Σίγουρα τρώω 5 γεύματα την ημέρα, ισορροπημένα ό,τι τρώνε και τα δίδυμα, απλά με λίγο αλάτι. Φροντίζω να μην έχω βλακείες στο σπίτι (γλυκά, πατατάκια κ.λπ.) αλλά να έχουμε πάντα φρούτα, χουρμάδες, μέλι, αγνό κακάο για τις λιγούρες. Κάνω μόνη μου γλυκά με φυσικά γλυκαντικά (μπανάνα, χουρμάδες, ζάχαρη καρύδας, μέλι, σιρόπι σφενδάμου), με αλεύρι βρώμης ή ολικής ή αμυγδάλου, χωρίς βούτυρο.

 

Πίνω ρόφημα λουίζας

Λένε ότι είναι γαλακταγωγό. Και λιποδιαλυτικό. Και διουρητικό. Μόνο για το τελευταίο έχω σίγουρες αποδείξεις! Το Καλοκαίρι, το πίνω με παγάκια και λεμόνι.

 

Παίρνω βιταμίνες

Κουράζομαι πολύ. Είμαι βασικά με κακό ύπνο εδώ και 20 μήνες. Δουλεύω, μαγειρεύω, θηλάζω, παίζω, περπατάω, νουθετώ, γαλουχώ, καθαρίζω, πλένω, μεγαλώνω δίδυμα. Όσο κι αν φάω, το mom burn-out χωρίς βιταμίνες το είχα στο τσεπάκι. Βοηθάει που δεν έχω αδιαθετήσει ακόμα βέβαια και πχ η φερριτίνη μου που παλιά ήταν 3 (και έπαιρνα κιλά), τώρα είναι 90.

 

Εσείς πόσα κιλά πήρατε; Πόσα χάσατε και πώς;

 

 

 

 

 

Share

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

16 − 14 =