Top
  >  Oh The Places You'll Go!   >  Στη λίμνη Bled της Σλοβενίας / At Lake Bled, Slovenia

english follows greek text

“Μια φορά τον χρόνο, κάνε ένα ταξιδιωτικό σου όνειρο πραγματικότητα!”
Με αυτό στο μυαλό μου, φέτος βρεθήκαμε στην παραμυθένια λίμνη Bled, το καμάρι της Σλοβενίας, το διαμάντι των Ιουλιανών Άλπεων και τη λατρεία του Instagram!

Bled, Slovenia

“Οnce a year, make one of your travel dreams come true!’
With that in mind, we found ourselves in dreamy Lake Bled, the diamond of the Slovenian / Julian Alps, one of Instagram’s biggest frenzies!

Από κάθε γωνία, υπέροχη! / Wonderful from every corner

Η λίμνη Bled βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα βόρεια από τη Ljubljana, λιγότερο από 1 ώρα μακριά. Είναι έτσι ιδανική ημερήσια από την πρωτεύουσα, ακόμα κι αν την επισκέπτεσαι για ένα τριημεράκι.
Εμείς προτιμήσαμε να μείνουμε στο χωριό Bled πάνω στη λίμνη, και να ζήσουμε τις ομορφιές της περίφημης σλοβένικης φύσης από κοντά.

Lake Bled is situated a few kilometres north of Ljubljana, less than 1 hour away. It is the perfect day trip from the capital, even if you’re there just for a few days. We chose to stay at Bled village, right on the lake, and experience the well-known beauties of the slovenian nature first hand.

πεζοπορία γύρω από τη λίμνη / hiking around the lake

Ο καλύτερος τρόπος να δεις τη λίμνη είναι να τη γυρίσεις με τα πόδια. Αυτό κάναμε κι εμείς. Αν δεν είχαμε χρόνο και θέλαμε να τρέξουμε το ταξίδι μας, θα μπορούσαμε να αρκεστούμε στον γύρο της λίμνης με αυτοκίνητο (κρατάει γύρω στα 10 λεπτά), σταματώντας για φωτογραφίες όπου επιτρέπεται.
Περπατιέται γρήγορα μέσα σε λιγότερο από 2 ώρες, αλλά με στάσεις για φωτογραφίες και όλα αυτά που κάναμε εμείς, έγινε ημερήσια!
Πάντως, το μονοπάτι είναι πλάι στη λίμνη, συχνά πάνω σε αυτή, κάνοντας την εμπειρία μαγική!

The best way to explore Lake Bled is hike around it – and that’s what we did.
However, if you don’t have much time, you could just drive around the lake (it takes less than 10 minutes) and just stop where it’s allowed, to take stunning pics.
You can walk around the lake in less than 2 hours, but with all the stops for photos and everything else that we did, it’s easily a day trip. In any case, the trail is just by the lake, sometimes even on it, making the experience magical!

Lake Bled

πανόραμα / panorama

Υπάρχουν 1-2 μονοπάτια αριστερά της λίμνης που οδηγούν σε σημεία με πανοραμική θέα. Εμείς ακολουθήσαμε ένα και μετά από 15 λεπτά ανάβαση, βρεθήκαμε ψηλά, με θέα που κόβει την ανάσα.

There are 1-2 trails leaving the main one, which lead to panoramic view spots. We followed one of them and after an uphill hike of just 15 minutes, we were up high staring at the breathtaking views.

Το μονοπάτι που μας οδήγησε στην πανοραμική θέα
Το μονοπάτι που μας οδήγησε στην πανοραμική θέα / The trail that led us to the panorama

Το νησί της λίμνης / Lake Bled Island
Τα must της λίμνης Bled είναι φυσικά το νησάκι και το κάστρο.
Στο νησάκι, μπορείς να πας κωπηλατώντας, αλλά και με βάρκα που οδηγούν ντόπιοι. Εκεί, αφού γυρίσαμε το νησί όχθη-όχθη, ανεβήκαμε στην πλατεία απ’ όπου έχει ωραία θέα στο εξοχικό του Tito, χτυπήσαμε την καμπάνα μες στην όμορφη, απλή εκκλησία, ανεβήκαμε στο καμπαναριό και είδαμε το παλιό ρολόι και πήγαμε στην έκθεση με κούκλες που φοράνε παραδοσιακές στολές από όλες τις χώρες της ΕΕ.

It is the absolute must-see/do, together with the castle.
You can canoe your way to the island, but you can also go by boat. We walked around the island, we went to its church’s park, which offers great views to Tito’s summer house, we too rang the bell in the beautiful, simple church, we went up the bell tower to look at the old clock and then headed up to the exhibition with dolls dressed in traditional clothing from all the EU countries.

Το καραβάκι για το νησί της λίμνης
Το καραβάκι για το νησί της λίμνης / The boat that takes you to the island
Το μονοπάτι γύρω απ' το νησάκι
Το μονοπάτι γύρω απ’ το νησάκι / The trail that goes around the island
Η θέα από το νησάκι προς το κάστρο / The views to the castle from the island
Η πλατεία της εκκλησίας στο νησί
Η πλατεία της εκκλησίας στο νησί / The church’s park
Η καλύτερη θέα στο νησί, είναι απ' το καραβάκι
Η καλύτερη θέα στο νησί, είναι απ’ το καραβάκι / The best view to the island is from on the boat
Τα σκαλιά από την αποβάθρα προς την εκκλησία
Τα σκαλιά από την αποβάθρα προς την εκκλησία / On the stairway that takes your from the deck to the church

Το κάστρο / The Castle
Φεύγοντας από το νησάκι, συνεχίσαμε να περπατάμε κατά μήκος της λίμνης, πλάι στο νερό, μέσα σε δάση από ψηλά δέντρα, και κατά το απόγευμα φτάσαμε στο κάστρο. Θέλει 5 λεπτά ανάβαση για να φτάσεις εκεί. Έχει ωραία θέα στη λίμνη, στο χωριό, στο νησάκι και στα γύρω βουνά, αλλά και ένα εκπληκτικό εστιατόριο με τζαμαρίες για θέα, φοβερό gourmet φαγητό σε λογικές τιμές και καταπληκτικό κρασί. Ό,τι πρέπει μετά από μια μέρα πεζοπορία!

After leaving the island, we kept on walking right on the lake shore, into woods with tall trees and next to the still water. It was afternoon when we arrived at the castle. It’s a 5 minute walk to get up there and it offers great views to the lake, the village, the island and the surrounding mountains. I totally recommend the amazing restaurant inside the castle, which offers panoramic views through its large windows and great gourmet dishes in reasonable prices, matched with awesome wine. Perfect after a day’s hike!

Το κάστρο και η εκκλησία του χωριού
Το κάστρο και η εκκλησία του χωριού / The castle and the village’s church
Το κάστρο του Bled
Το κάστρο του Bled / Bled’s Castle
Το νησί, από το κάστρ
Το νησί, από το κάστρo / The views to the island from the castle
Στο κάστρο του Bled
Στο κάστρο του Bled / Inside the castle

Το χωριό Bled / Bled Village
Κατεβαίνοντας από το κάστρο, αντικρύσαμε την εκκλησία του Bled και συνεχίσαμε για το χωριό και το ξενοδοχείο μας, περνώντας μέσα από τη χριστουγεννιάτικη αγορά.

Το βράδυ, φάγαμε παραδοσιακό φαγητό των Ιουλιανών Άλπεων, με πέστροφα από τη γειτονική λίμνη Bohinj, κλείνοντας ρομαντικά και γευστικά την πιο παραμυθένια μέρα του ταξιδιού μας

Hiking down from the castle, we saw the church of Bled village, entered, and then kept on walking towards the village and our hotel (villa Ana), passing through the cutest little Christmas market.

Later in the evening, we tasted some local delicacies, including trout from the neighboring Lake Bohinj, ending in the most romantic and tasteful way the dreamiest day of our road trip.

Η εκκλησία του χωριού / The village’s church
Το νησί, το κάστρο και η χριστουγεννιάτικη αγορά
Το νησί, το κάστρο και η χριστουγεννιάτικη αγορά / The island, the castle and the christmas market
Το χωριό, από το κάστρο / Views to the village from the castle