Top
  >  Babycation   >  Η Διαμονή μας στο Hotel Perivoli

To πρώτο μας ανοιξιάτικο ταξίδι με τα δίδυμα φέτος ήταν στο πανέμορφο Ναύπλιο, όπου πήγαμε ως φιλοξενούμενοι του Hotel Perivoli, ενός κομψού αγροτουριστικού καταλύματος λίγα λεπτά έξω από την πόλη.

Με λίγα λόγια…

Το Hotel Perivoli είναι boutique hotel με μόλις 13 δωμάτια, έχει εκπληκτικό παραδοσιακό πρωινό, τέλειο φαγητό μεσημέρι και βράδυ, μια πισίνα που θα σε κρατήσει όλη μέρα και είναι απολύτως family oriented και baby friendly. Κοινώς, περάσαμε τέλεια και έχω να πω τα καλύτερα!

Τοποθεσία

Βρίσκεται 10 λεπτά έξω από το Ναύπλιο, άρα δεν έχει τη βαβούρα της πόλης, ούτε σε περιορίζει από άποψη εκδρομών – μπορείς να πας παντού!
Είναι μόλις 1,5 ώρα μακριά από την Αθήνα, που σημαίνει ότι ακόμα κι εμείς που ταξιδεύουμε με δίδυμα 18 μηνών, άνετα πηγαίναμε για ένα βράδυ.
Επίσης, δεν είναι μέσα σε κάποιο χωριό, είναι έξω από τα Πυργιώτικα (τα αγναντεύει…), άρα είναι απομονωμένο, ήρεμο, ό,τι πρέπει για χαλάρωση. Είναι τέλος μέσα στη φύση, περιτριγυρισμένο από έναν πανέμορφο πορτοκαλαιώνα και καταπράσινους λόφους, που την Άνοιξη είναι γεμάτοι κόκκινες πιτσιλιές από τις παπαρούνες!

Ιδανικό για Οικογένειες

Το Hotel Perivoli είναι φτιαγμένο για οικογένειες. Είναι 100% προσβάσιμο, έχει τουλάχιστον 2 καθίσματα για μωρά, διαθέσιμα παρκοκρέβατα, ακόμα και παιδικό μενού στο εστιατόριο (το οποίο, φυσικά, τιμήσαμε), στο οποίο υπάρχει και μία επιλογή ημέρας για βρέφη! Yπάρχουν επίσης παιχνίδια για μωρά και παιδιά κάθε ηλικίας στο καθιστικό.
Το καλύτερο; Τα δωμάτια που βρίσκονται στο επίπεδο της πισίνας είναι τόσο δίπλα σε αυτή που μπορείς να λιάζεσαι ενώ το μωρό κοιμάται και να πας άμεσα σε αυτό με το που το ακούσεις, μιας και οι βεράντες είναι ανοιχτές!

To Εστιατόριο

Από τη μέχρι τώρα εμπειρία μας όσο ταξιδεύουμε με τα δίδυμα, είναι απαραίτητο να υπάρχει εστιατόριο στο ξενοδοχείο. Ταξιδεύουμε αμέσως μετά το πρωινό τους, που σημαίνει ότι με το που φτάνουμε στον προορισμό μας είναι ώρα για μεσημεριανό. Δεν συμφέρει να πάμε κατευθείαν να αναζητήσουμε εστιατόριο, γιατί αυτό μπορεί να πάρει πολλή ώρα και τα δίδυμα να γκρινιάζουν, να τους δώσουμε κάτι πρόχειρο να φάνε και να μην πεινάνε πια όταν κάτσουμε. Άρα και σε αυτό το ταξίδι μας, κάναμε check-in, τακτοποιηθήκαμε και πήγαμε έναν όροφο κάτω για να να φάμε. Και προς πολύ καλή μας έκπληξη, υπήρχαν δύο καρέκλες για μωρά, και ένα μενού που τα έχει όλα – συμπεριλαμβανομένων και επιλογών για παιδιά! Το φαγητό στο Hotel Perivoli είναι εκπληκτικό, τόσο που και την επόμενη μέρα επιστρέψαμε από το Ναύπλιο στο ξενοδοχείο για να φάμε 😉

Προτείνω το falafel burger, τις γκόγκες (τοπικά σπιτικά ζυμαρικά με σάλτσα και μυζήθρα), τα σουβλάκια λαχανικών και οπωσδήποτε το πιάτο ημέρας (δοκιμάσαμε αγκινάρες αλά πολίτα και κόκορα με χυλοπίτες). Οι σαλάτες και τα ορεκτικά είναι επίσης με τοπικά προϊόντα, φρέσκα υλικά και άριστες πρώτες ύλες – η ποιότητα έχει την τιμητική της εδώ. Υπάρχει επίσης μενού με παγωτά, αλλά όχι με γλυκά, μιας και κάθε μέρα υπάρχει φρέσκο γλυκό. Τέλος, ένα βράδυ που ήθελα να τσιμπήσω διάλεξα από το μενού “για τσιμπολόγημα” τη μακαρονοσαλάτα με αβοκάντο, σέλερι, τόνο, καλαμπόκι και σάλτσα πέστο και ήταν πολύ μιαμ… Το ίδιο μενού έχει πίτσες, hot dog και αγάπη 🙂

Δωμάτια

12 δωμάτια άνετα, μοντέρνα και ολοκαίνουργια έχει το Hotel Perivoli, 6 στον όροφο του lobby και του καθιστικού/bar με τέλεια θέα στην πισίνα, το χωριό, τα απέναντι βουνά και τη θάλασσα. Και άλλα 6 στον όροφο της πισίνας και του εστιατορίου. Υπάρχει επίσης και ένα ιδιωτικό διαμέρισμα με δική του είσοδο, άμεση πρόσβαση στον πορτοκαλαιώνα και δική του κουζινούλα. Η βεράντα του είναι απίθανη! Tα καλλυντικά μπάνιου είναι άψογα, παρεμπιπτόντως.

Δραστηριότητες

Οι μέρες μας εδώ πέρασαν με βόλτες στο Ναύπλιο (έρχεται άρθρο, αλλά στο μεταξύ δες τα instagram stories μου, καθώς και τις φωτογραφίες που τραβήξαμε εκεί εδώ), με άραγμα στην πισίνα, παιχνίδια στο καθιστικό και όμορφες απογευματινές βόλτες στον πορτοκαλαιώνα που περιβάλλει το ξενοδοχείο. Υπάρχει επίσης ένα ξωκλήσι απέναντι, καθώς και πεζοπορικές διαδρομές που φεύγουν από το ξενοδοχείο. Μια βόλτα στα Πυργιώτικα έχει επίσης ενδιαφέρον, για επίσκεψη στις γραφικές εκκλησίτσες. Το βράδυ, πίναμε το ποτάκι μας στο bar με θέα την πανσέληνο που φώτιζε τον χώρο μαγικά!

Αν (έχετε παιδιά), αγαπάτε τη φύση, την ησυχία, το καλό φαγητό, την υψηλής ποιότητας φιλοξενία και το Ναύπλιο (σίγουρα μία από τις 3 πιο όμορφες πόλεις της Ελλάδας), το Hotel Perivoli σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Περισσότερα για το Ναύπλιο με παιδάκια έχω γράψει εδώ.

* Το άρθρο αυτό γράφτηκε κατόπιν της επίσκεψής μας στο Hotel Perivoli όπου μείναμε ως φιλοξενούμενοι. Όλες οι απόψεις όμως είναι ειλικρινείς!
* Το άρθρο περιλαμβάνει affiliate links